פסקיו הגיגיו וקורות חייו של הרב המעניין בעולם

הסטטוסים האחרונים ׳אגדתא-כריסטי׳ - סופרת מדרשי מתח. בספרה ׳עשרה משגיחים קטנים׳

אני גם ציפור זועמת וגם חזיר, בגלל זה אני עף על עצמי

יש לי בעיות קשב ו הי הנה ציפור.....

המייל שלי מאוד אמוציונלי הוא קורא לטיוטות: ׳לא נשכח ולא נשלח׳

יש שדכנים שבא לי לדחוף להם סיכות!

אני מכחיש אני לא סובל מהכחשה עצמית!

קול ששון וקול שמחה, קול חתן ואז יוצאים בהפגנתיות

סבלנות היא מעלה ... אבל מי לעזאזל יש זמן לזה.

בשביל הקסם הבא שלי אני צריך חרדי אישה ומיקרופון

בן דוד שלי קיבל את "משבר גיל-40" כבר בגיל 4, עזבו סתם אפס...

אני לא זוכר אם יש לי סתם אמנזיה או שאני חולה אלצהיימר, טוב נו העיקר שאין לי בעיות זיכרון

כשהעובדים של חדשות 2 הולכים לשירותים, הם בעצם משתינים בקשת ?!

חדש מאגד: לאחר ההצלחה הגדולה של ׳קיווי הלילה׳ עכשיו גם ׳פסיפלורה לילה׳ ׳ולימונענע לילה׳ והכל בהכשר המהודר של הרב קו

יום שבת, 2 ביולי 2011

להרוויח 3000 דולר

^לחצו לייק^


אתר אינטרנט של פאנית ידועה, הכריז על מבצע בו הכותבת שתכתוב את הסיבה הטובה ביותר "למה לי מגיע פאה במתנה" תזכה בפאה בשווי 3000 דולר.
גם כבוד הרב התפנה מעיסוקיו הרבים, כתב מייל מפוברק לגמרי תחת שם בדוי, וזכה בתחרות! 
בסופו של דבר זכייתו נפסלה בשל סיבות שאינם קשורות לתחרות.
התחרות אמיתית לגמרי והתקיימה בחודשים האחרונים.
המייל באמת נשלח.


והנה המייל: 



יש 21 תווים בכתובת המייל שלכם, 
45 תמונות ואלפיים מילים באתר שלכם.
שלום קוראים לי בת שבע קאונטר ואני חושבת שמגיע לי פאה בגלל שאני סובלת ממחלת הסקורפוביה (scorePhobia)
ותמיד הרגשתי צורך לספור כמה שערות יש בפאת קאסטם טבעית איכותית.


מחלת הסקורופוביה שיש לי, גורמת לי לספור כל דבר שאני רואה בעיניים ואת
הצורך והרצון לספור כל דבר מסקרן מרגש ובעל כמות גדולה.
אני משתמשת דווקא במונח הרפואי סקורפוביה, כי בעבר - בתשובה לשאלה מה יש לך הייתי עונה: ׳אני סופרת סתם׳
מה שגרם להרמת גבות אי הבנה והרבה שאלות מיותרות: כגון האם לאישה מותר לכתוב ספר תורה, או מזוזה...... וכו׳. 


הצורך שלי לספור כל דבר יצר אצלי ידע מדהים, כמובן שכל פריט בבית שלי ספור ומדוד. 
למשל אני יודעת בדיוק כמה בלטות יש בבית שלי (273, חמש שבורות) מה היא כמות האורז שיש לי במזווה (758 גרגירים בחבילה ממוצעת)
כמה גרבים יש לבעלי (60  9 מתוכם עם חור בשמאלי ו6 עם חור בימני) 
בנוסף אני גם יודעת בכל רגע נתון כמה עוגיוות או ופלים יש בכל חבילה כך שאף ילד לא יכול לקחת ללא רשות.
כמובן שגם מחוץ לבית הידע שלי מדהים, לדוגמא אני יודעת כמה כסאות יש בכל אולמות 
השמחה הגדולים בארץ (בממוצע 655 לפחות רבע מטונפים) כמה פסי הפרדה מקווקוים יש לאורך כביש ירושלים תל אביב (31,450) 
וכמה פועלים בממוצע עובדים בו זמנית על פרויקט הרכבת הקלה בירושלים (2) וכן עוד המון דברים שספרתי.


המחלה התחילה לי עוד בילדות וכבר בגן ידעתי המון דברים, כמו - כמה לורדים יש לכל אחד מילדי הגן בדיוק ועוד כמויות ומספרים כאין אלה. 
בנוסף בילדותי תמיד חלמתי להיות כמו גלילה רון פדר רק כשגדלתי הסבירו לי ש'סופרת' הכוונה למישהי שכותבת ספרים יפים ולא ממש סופרת.
כשגדלתי עוד קצת וקראתי את הספרים שלה הבנתי שזה לא בהכרח חייב להיות ספרים יפים.


יש גם יתרונות במחלה, כמו - עבודה במשטרה מפעם לפעם בתור סופרת אנשים בהפגנות ואירועים. (איך באמת חשבתם שהם יודעים כמה אנשים מגיעים לכל אירוע)
או עבודה בבנק ישראל במקרה של פריטת מטבעות ענקית ועומס על מכונות הספירה.
למרות כל אלה חיי אינם קלים בכלל 
כשאני לא נרדמת אסור לי! להתחיל לספור כבשים, כי אז אני יכולה לשכב שעות על גבי שעות ופשוט להמשיך לספור, לפעמים אפילו עד הצהרים.
בנוסף בעלי לא מרשה לי ללכת לחוף הים רק לכנרת מסיבות מובנות.


בשל המחלה שלי החלום הכי גדול שלי הוא לנסוע לסין (אתם יודעים בדיוק כמה סינים יש?!)
אבל עד שאני יגשים את החלום הזה אשמח אם תגשימו את החלום השני שלי ותתנו לי את ההזדמנות לספור שערות של קאסטם טבעית.
אז בבקשה ממכם תנו לי פאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה