פסקיו הגיגיו וקורות חייו של הרב המעניין בעולם

הסטטוסים האחרונים ׳אגדתא-כריסטי׳ - סופרת מדרשי מתח. בספרה ׳עשרה משגיחים קטנים׳

אני גם ציפור זועמת וגם חזיר, בגלל זה אני עף על עצמי

יש לי בעיות קשב ו הי הנה ציפור.....

המייל שלי מאוד אמוציונלי הוא קורא לטיוטות: ׳לא נשכח ולא נשלח׳

יש שדכנים שבא לי לדחוף להם סיכות!

אני מכחיש אני לא סובל מהכחשה עצמית!

קול ששון וקול שמחה, קול חתן ואז יוצאים בהפגנתיות

סבלנות היא מעלה ... אבל מי לעזאזל יש זמן לזה.

בשביל הקסם הבא שלי אני צריך חרדי אישה ומיקרופון

בן דוד שלי קיבל את "משבר גיל-40" כבר בגיל 4, עזבו סתם אפס...

אני לא זוכר אם יש לי סתם אמנזיה או שאני חולה אלצהיימר, טוב נו העיקר שאין לי בעיות זיכרון

כשהעובדים של חדשות 2 הולכים לשירותים, הם בעצם משתינים בקשת ?!

חדש מאגד: לאחר ההצלחה הגדולה של ׳קיווי הלילה׳ עכשיו גם ׳פסיפלורה לילה׳ ׳ולימונענע לילה׳ והכל בהכשר המהודר של הרב קו

יום ראשון, 4 בספטמבר 2011

המדריך המושלם לדייט הראשון


אנשים באים אלי ואומרים לי: מני תן לנו עצות לדייטים מה נעשה מה נשאל איך נדע שזאת האחת?

אחת הסיבות שדייטים זה דבר בעייתי זה בגלל הלחץ הנורא, כל פעם שאתה חושב על זה שהאדם מולך מעומד לבלות איתך את כל עתידך - אתה חייב לבדוק כל דבר בזכוכית מגדלת.
אתה אומר לעצמך "בחיי אני חושב שהגבות שלה לא שוות" - "ואי כן נכון! אני לא מאמין, הגבות שלה באמת לא באותו אורך" - "אני באמת רוצה להסתכל על גבות לא שוות במשך שארית חיי?!"
והבחורה יושבת שם ואומרת לעצמה "על מה הוא מסתכל? אני באמת רוצה שמישהו יסתכל עלי בצורה כזו במשך שארית חיי?!"
בכלל חשוב שתזכרו - דייט הוא כמו ראיון עבודה, בו הבחורה מתראיינת לתפקיד של לעשות אותכם נשואים.

בגלל הקושי והבילבול הרב - חיברתי מדריך קצר שיעזור לכם ידידי הרווקים למצוא את הרבע התואם שלכם...
הנה סדרת שאלות שתשאלו את הדייט שלכם בדייט הראשון, לפי התשובות תוכלו לדעת האם להמשיך לשני.
שימו לב לתשובות ולדגלים האדומים שיעזרו לכם לדעת אם היא לא האחת:

1.
תשאלו: מה התחביבים שלך?
אם היא אומרת צילום-

דגל אדום
החיים שלכם יהיו מלאים בפוזות חיוכים מאולצים ואין ספור תמונות שימצאו את עצמם בסופו של דבר בפייסבוק.



2.
תרים שתי אצבעות ותשאל: כמה אצבעות אני מרים?
אם היא אומרת כל דבר שהוא לא שתיים-




דגל אדום
או שהיא מפגרת או שאתה מפגר



3.
בזמן לא מתאים, תגיד: טוב את יודעת מה הם אומרים...?
אם היא מסכימה ולא אומרת מה הם אומרים-

דגל אדום
היא מסכימה להכול או לכלום ואפשר לנצל אותה בקלות.

אם היא מסכימה ואומרת לך מה הם אומרים-
אתה בעניינים :)


4.
איזה אירוע שימח אותך לאחרונה ?

אם היא אומרת כל דבר שקשור לכלכלה, הרעבים באפריקה, הפוליטיקה בארצות הברית, מצב יערות הגשם בברזיל, או כל דבר שקשור במיחזור-

דגל אדום
היא משעממת!

אם היא אומרת האליפות של מכבי תל אביב, בירה גולדסטאר, או כל דבר שקשור לקבוצת הכדורגל של ברצלונה-


תתציעו נישואים במקום!



5.
איזה יכולת על טבעית היית רוצה שיהיה לך?

אם היא אומרת ראית רנטגן, יכולת להיות בלתי נראית, או קריאת מחשבות-

דגל אדום
היא פחדנית ופרנואידית והנישואים שלך יסתימו תוך חודשיים - אחרי שהיא תרגל אחריכם, תעקוב אחריכם ותשרוף לכם את הדברים

תסמכו עלי!!! 


6.
תשאלו אותה: למה את חושבת שחלק מהציפורים מסוגלות לעוף וחלק לא?

אם היא עונה תשובה טובה....
תתקשרו אלי
תמיד זה סיקרן אותי......


7.
ברגע של שקט מוחלט תשאלו: שמעת את זה?

אם היא עונה כן-

דגל אדום
היא משוגעת!



תשאלו אותה את השאלות האלה
עם אתם מקבלים יותר מארבע דגלים אדומים-

אתם חייבים לברוח מהדייט בצורה מידית!!!!!


הבעיה האחרונה שנשארה בדייטים זה מה קורה אם החלטתם שלא להמשיך. מה אומרים בסוף?
מה תגידו "להתראות"  להתראות?! מי בכלל רוצה להתראות איתה עוד פעם.  "טוב אז שלום"  שלום?! מה היא החמאס? שאתם עושים איתו שלום.
"תשמרי על עצמך" אה... אז בעצם אתה מתכוון: תשמרי על עצמך, את תשמרי על עצמך כי אני לא ישמור עליך??! בקיצור בלאגן........



אהבתם את הרשומה?
שתפו והפיצו לחברים.....
לחצו לייק (למעלה מתחת לכותרת)
או 1+ כאן למטה


הירשמו לבלוג בצד שמאל למעלה, בצורה פשוטה.
(הכניסו את המייל שלכם ולחצו submit)
מייל ישלח אליכם בכל פעם שמתפרסמת רשומה חדשה.


בצד שמאל תוכלו לראות עוד רשומות של הרב.


יש לכם עוד עצות? 
ניסיתם את המדריך הנ"ל בדייט ואתם רוצים לספר איך הלך?
כתבו בתגובות...





3 תגובות:

  1. חחחחחחחח
    ניסיתי את זה בדייט אתמול בלילה והבחורה אמרה לי
    מה גם אתה קורא את הבלוג של הרב המעניין בעולם...
    חחחחחחח זה היה מגניב........

    השבמחק
  2. אוי זה חזק
    אבל צילום ?! דגל אדום ?!
    מיד נישואין !!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. למה ציפורים יכולות לעוף או לא יכולות?
    כי זה תלוי באורך הכנפיים שלהן.. :-)

    השבמחק