פסקיו הגיגיו וקורות חייו של הרב המעניין בעולם

הסטטוסים האחרונים ׳אגדתא-כריסטי׳ - סופרת מדרשי מתח. בספרה ׳עשרה משגיחים קטנים׳

אני גם ציפור זועמת וגם חזיר, בגלל זה אני עף על עצמי

יש לי בעיות קשב ו הי הנה ציפור.....

המייל שלי מאוד אמוציונלי הוא קורא לטיוטות: ׳לא נשכח ולא נשלח׳

יש שדכנים שבא לי לדחוף להם סיכות!

אני מכחיש אני לא סובל מהכחשה עצמית!

קול ששון וקול שמחה, קול חתן ואז יוצאים בהפגנתיות

סבלנות היא מעלה ... אבל מי לעזאזל יש זמן לזה.

בשביל הקסם הבא שלי אני צריך חרדי אישה ומיקרופון

בן דוד שלי קיבל את "משבר גיל-40" כבר בגיל 4, עזבו סתם אפס...

אני לא זוכר אם יש לי סתם אמנזיה או שאני חולה אלצהיימר, טוב נו העיקר שאין לי בעיות זיכרון

כשהעובדים של חדשות 2 הולכים לשירותים, הם בעצם משתינים בקשת ?!

חדש מאגד: לאחר ההצלחה הגדולה של ׳קיווי הלילה׳ עכשיו גם ׳פסיפלורה לילה׳ ׳ולימונענע לילה׳ והכל בהכשר המהודר של הרב קו

יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

התחנה הסופית


חיכינו שעות ברציף, חוסר ידיעה ובילבול שררו אצל כולם, לא ידענו מה יהיה לא ידענו מתי תגיע הרכבת. לאחר המתנה ארוכה ומייסרת, נדחסו אל הקרונות צפופים כמו בהמות, בפנים היה חום ומחנק נוראי. מחמת הצפיפות לא יכלנו לראות מה מתרחש בחוץ, האם עוצרים או  האם סתם נוסעים מאוד לאט, האם בכלל יש תחנות? הבילבול היה עצום, הצפיפות החום והמחנק היו בלתי נסבלים, אוי... זה היה נורא! 
אבל למרות הכל היום אני כאן לפניכם, חי ושלם ברובי, היום אני עומד כאן
ביד ושם - במה שמכונה התחנה הסופית, עומד ומספר לכם את סיפורי...

#חוויותי מנסיעה ראשונה ברכבת הקלה בירושלים.
שעה נסיעה! מהדווידקה ועד הר הרצל - בית וגן. פשוט סיוט

6 תגובות:

  1. אמנם זה פוסט ישן, אבל וואו! חחחח כמה כמה כמה צחקתי!!
    אחד החזקים אם לא ה- :)
    מחכה תמיד למייל התראה על פוסט חדש,
    בברכת "עלה והצלח" לרב שאשכרה- הכי מעניין בעולם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הרב המעניין בעולם24 בינואר 2012 בשעה 15:41

      זה בסדר אין מוקדם ומאוחר ברכבת ישראל כלומר בתורה.... וגם בבלוג
      בכל אופן תודה :)
      ואגב לכתוב לא הבנתי זה אחד הדברים אם לא אה?

      מחק
  2. חח תכלס...על כיוון ה"אין מאוחר" כמדומני :)

    חור עצום בהשכלה, רבינו!
    "אחד הדברים אם לא לא ה-!"
    זהו ביטוי השגור על לשונם של אנשים זה כמה חודשים!
    נסה לחפש באינטרנט- ותלמד :)
    בהצלחה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הרב המעניין בעולם25 בינואר 2012 בשעה 11:21

      השם ירחם כפירה!
      אין דבר שרבינו לא יודע!
      פשוט עשיתי על זה טוויסט (בדיחה על בדיחה בלעז) ויש לי עוד הרבה
      לדוגמא:

      האות החמישית באלף בית היא אחת האותיות אם לא ה

      אלוקים הוא השם אם לא ה'

      דיסלקציה זה אחת הדברים אם לא א

      עלית זה אחת הכוסות קפה אם לא האג

      לעבוד בדואר זה אחד הדוורים עם לא ה

      סטטוס זה הסטטוס אם לא ה


      וגם
      לכתוב לא הבנתי זה אחד הדברים אם לא אה? (ואני לא יסביר ;)


      ויש עוד רבים וטובים....

      מחק
    2. חחח אוי ווי, סליחה ומחילה!
      הייתי צריכה להבין שמדובר בפלפול עמוק..

      וכעת אין צורך בהסבר.. :)
      נ.ח.נ.ק.ת.י מצחוק מהדיסלקציה. פשוט כך.
      אשרייך- רב המשמח את עם ישראל!;)

      מחק