פסקיו הגיגיו וקורות חייו של הרב המעניין בעולם

הסטטוסים האחרונים ׳אגדתא-כריסטי׳ - סופרת מדרשי מתח. בספרה ׳עשרה משגיחים קטנים׳

אני גם ציפור זועמת וגם חזיר, בגלל זה אני עף על עצמי

יש לי בעיות קשב ו הי הנה ציפור.....

המייל שלי מאוד אמוציונלי הוא קורא לטיוטות: ׳לא נשכח ולא נשלח׳

יש שדכנים שבא לי לדחוף להם סיכות!

אני מכחיש אני לא סובל מהכחשה עצמית!

קול ששון וקול שמחה, קול חתן ואז יוצאים בהפגנתיות

סבלנות היא מעלה ... אבל מי לעזאזל יש זמן לזה.

בשביל הקסם הבא שלי אני צריך חרדי אישה ומיקרופון

בן דוד שלי קיבל את "משבר גיל-40" כבר בגיל 4, עזבו סתם אפס...

אני לא זוכר אם יש לי סתם אמנזיה או שאני חולה אלצהיימר, טוב נו העיקר שאין לי בעיות זיכרון

כשהעובדים של חדשות 2 הולכים לשירותים, הם בעצם משתינים בקשת ?!

חדש מאגד: לאחר ההצלחה הגדולה של ׳קיווי הלילה׳ עכשיו גם ׳פסיפלורה לילה׳ ׳ולימונענע לילה׳ והכל בהכשר המהודר של הרב קו

יום שישי, 4 בנובמבר 2011

בגדי הרשל המגניבים


בוקר סגרירי, רוחות מאימות מנשבות, הקור מקפיא עצמות והשמש מציצה מבין העננים בחיוך לועג כאילו אומרת אני פה אבל אני לא אחמם. הרשל פוסע לאיטו ברחוב, מוקף אמהות הגוררות את ילדיהם לגן. אברכים חוזרים מהתפילה ותפילין בידהם, אנשי עסקים מבוהלים אצים בדרך לעוד איחור לעבודה.
לפתע נפתחים ארובות השמים ותרעש הארץ, רוח עזה מתחילה לנשב וגשם עז ניתך ארצה. מטריות נהפכות לבלי שוב וממש ביחד בתאום מושלם עפים כובעים לכל עבר. כולם מתרוצצים בבהלה
ורק הרשל ממשיך לפסוע בשלווה.
מעילי זמש נהרסים כליל, כובעי האברכים מקפצים בשלוליות משל היו ילדים עם מגפיים חדשות.
והרשל ממשיך להלך בניחותא ובגדיו יבשים. הרוח והגשם עושים יד אחת באנדלמוסית הרטיבות, בגדי הילדים סחוטים ונראה כי מכונות היבוש כולם פצחו בשביתה באותו היום.
והרשל רגוע שליו מחייך לכל עבר, הסופה לא מטרידה אותו כלל, לא פוגעת בבגדיו או מעיפה את כובעו לא שומטת את צעיפו או הודפת את שולי מכנסיו מטריתו נשארת שלמה.
לפתע מקצה הרחוב צועק בקול ילד קטן ותמים:
״הרשל הוא עירום״


לעוד רשומות: לחצו כאן
לרישום לבלוג שלחו מייל ל: the.most.rabbi@gmail.com
                     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה